morgonstund har guld i mun

tjoo!
haft en skit morgon! Vaknade tio min innan bussen skulle gå.... Inte kul! Väckarklockan hade ´ändrat tid av sig själv!!!!
Otur kan man ju ha men detta var ju helt sjukt! Så jag slängde på mig lite kläder packade väskan och drog. Jag ville ju inte missa bussresan med älsklingen.... Men på väg till bussen drog jag värdens vurpa men men XD Så väl framme vid busshållsplatsen så kom aldrig bussen! fatta jag o massa andra vänta i tio min! Då kom bussen men var fredrik med bussen??? Nej! Så jag hade stressat i onödan till bussen för att åka med Fredrik osså var han inte där! 
Väl framme  på skolan träffade jag mina kära vänner  emelie som kramades med sin pojkvän och cecilia. Sedan sprang jag i väg o prata med kischtej..... Inget kul samtals ämne....

Men aja nu kom Jimmy så nu börjar svenska lektionen med myter och sagor :D
solong

Kommentarer
Postat av: anna

stackars liten..;)

2009-01-30 @ 09:33:20
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0