tanten på sjukhuset!

tjoo!
idag ahr jag häsat på min farfar på sjukhuset med syster Hannah. Farfar mådde bra sa han o han såg pigg ut! väldigt bra! sedan skulle Hannah o jag äta lunch. Jag hittade en kyckling wok som jag tyckte såg god ut. Hannah och jag tänkte vi skulle dela på den och en annan varmrätt. Men det var bara det att woken var "take away" så den var inte varm. Och tanten som stod i kassan vägrade värma den åt oss!! jävla tant!  så då åkte vi hit till skolan igen på jakt efter en micro. Efter lite om och men så hade vi två gafflar och en micro som kunde värma maten. - positivt! Woken var efter mycket om och men väldigt god!

jag har dessutom fått reda på (äntligen!!) om jag hade plagiat på min engelska uppsats.... vilket jag inte hade som tur var! nu är enda som är dåligt den dumma tanten som inte värmde vår mat och "sorgen" för de av mina kompisar som hade plagiat på sin engelska uppsats....
men nu ska jag springa till gympa hallen och ha gympa.
hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0