jaha back in business då!

Jaa då är jag tillbaka på lilla Alnö efter semester i Schweiz och sedan i göteborg.
Tiden går kära vänner och det är bara att  inse att man använder den mer eller mindre bra. Schweiz resan var bra använd tid. Det var delar av semestern i göteborg också. Håller nu på att packa igen. Ska nu upp till mormor och morfar. Fredrik ska med. Känns som ett stort hål i mig varje gång jag tänker på mormor och morfar. Det är ingen liten svart tuss längre som blir överlycklig när man kommer.... Tiden går och nu ska jag fortsätta slösa bort min tid med min underbara pojkvän! Det finns väl förresten ingen bättre att slösa tid på? >-< 

pöss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej inte Otto. Honom kommer jag ihåg! Nä men han i ditt lag... va han nu hette.



jag vet inte vart länken är. Peter har den. Och robin. Jag är ju hos Axel, U know.

2009-07-15 @ 23:44:42
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0