har otroligt tråkiga dagar just nu!

Jaaa en dag till som hittils har spenderats städande och sovandes. Har nu dammtorkat på mitt rum och ska snart dammsuga... En höjdare till dag alltså, men orkar inte göra så mycket åt saken. Alltså det behövdes ju städas såå.... Var mer bombnedslag än det brukar vara.....Har precis hittat Trapperspårs frågorna från rödön förra året som jag letade för nån vecka sen. Är ju toppen! facit och svarstalonger, frågor och pennor och plastfickor - Hela rubbet! OJOJ ibland är det ju så man får spunk. Men man kan ju undra vart det uttrycket kommer ifrån egentligen.... För så vitt jag vet så kommer det från Pippi långstrump som efter en dags letande hittar en liten grön skalbagge som är "spunken" hon letat efter hela dagen. mystiskt det där.... Nu äre nog dags för lunch tykcer jag!

Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0