jaha..

så är man faktist igång då. Packandet har börjat. Har börjat lägga fram lite grejer + att jag fick tvätta kläder från helgen. Dessutom har lillan varit framme och snott massa linnen av mig så nu måste jag fara och köpa lite såna osså. Även om dom kankse inte kommer att behövas då det ska regna hela veckan. Det är ju så typiskt! Här åker man utomlands till schweiz för att få lite värme och då ska det regna i en hel vecka där nere medans det ska bli upp till 30 grader varmt här! När jag är hemma igen kommer den svenska sommaren vara slut! Det är ju så man får utslag! Dessutom har en förkylning kommit väldigt lägligt! eller så inte. Men nu ska jag sluta svamla känner jag och göra något nyttigt typ hänga tvätten? eller städa mitt rum så det blir roligare att komma hem sen... vad tror ni om det? Efter en vecka i det regniga schweiz.... Kan säkert vara skönt...

Satsar väl på det då...
Adios

Kommentarer
Postat av: Lusse

alltså, det här med regnet! de går inte för sig! Sol ska de vara och metrologer har man ju aldrig kunnat lita på!

2009-06-26 @ 16:48:31
URL: http://smultronsessan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du det kommer inte regna nå mkt så du kan vara lugn..;) som mest ska det komma 10mm på en dag. Hur lite som helst ju.

2009-06-26 @ 17:35:13
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0