minns ni? :P

Den fina blåa mössan som jag började sticka på sportlovet? Leta i minnet.... Väldigt svagt eller hur? Jag kommer inte heller ihåg den! Hittade den igår när jag städade och kom sedan inte fram till vart jag var i mönstret så jag tog helt enkelt och nystade upp den och sitter nu och stickar om den >.< Tänkte att jag har ju hela lanet på mig! Men sedan gjorde jag den lilla tabben att glömma bort det lilla trollet som bor på mitt rum så allt garn trassalde ihop sig väldigt mycket! Tog en timme ungefär att få upp det igen. Och det med hjälp av både Fredrik och Hannah!  Suck alltså!

Körskolan ringde även imorse för dom hade flyttat min körlektion från emorn till idag.... Utan att säga det till mig! såå nu vart det flyttat till nästa vecka.. bara det att då jobbar jag och kan inte! Jäkla fail på dom! så nu måste jag ta och ringa till dom och avboka det... Blir ju jätte bra. Och jag som tilloch med hade blivit kompis med Kents skrotbil bara för att det var körlektion emorn! Buhu! Nu ska jag sluta svamla och fortsätta sticka och kankse ficksa nått att äta till lanet de kommande dagarna. Kan vara en bra ide...

Adios då!

Kommentarer
Postat av: Anna

ficksa? xD ja varför inte göra om svenska ordboken när du ändå är på gång! Vi ses ikväll <3 :D

2009-06-16 @ 16:34:16
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0