Blå mössa med.....

träffade en tant på bussen igår hon var hel härlig! Hon började prata om periodkortet och fortsatte sedan att prata om böcker som hon hade köpt på rean^^ Vi pratade på om Tolkien och hans böcker och sedan kom hon in på att jag kankse bodde på alnö - hon mindes nämligen när det var färja där över och ingen bro! Men varför var den så smal man kunde ju knappt gå på den! Dessutom såg det ju hemskt ut med stänglet dom hade satt upp. Jag satt och små skratta mest hela tiden åt henne för hon var så grym! sedan när hon skulle kliva av så vinkade hon log så snällt till mig satte på sig mössan och klev av. Helgrym mössa! Bäbis blå med DÖDSKALLAR! jäkla cool tant! 
Ler fortfarande när jag tänker på den lilla tanten! En solskensmänniska var hon och jag kommer nog alltid lee när jag tänker på henne XD 

Ska dessutom bosätta mig på Gärde tror jag! Var där två timmar igår och ska väl dit ikväll osså tror jag. Eller jag kankse slipper... Måste npg höra med Liza!

Aja nu äre mat efter Biologi/svenska lektionen med Vetenskapsrådet!

pöss på er!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0