tjaa....

Har inte vetat vad jag ska skriva om helgen som var därför har det inte blivit någonting istället.... Är ju jätte smart eller hur? Aja jag säger väl så här om helgen då:
Den var helt underbar! Men kan det bli annat än underbart med dessa människor? Jag tror verkligen inte det! Alla är helt otroliga <3 Vi åkte skidor både längdskidor och slalom jaa bräda för mig då men men. Nedförsbackarna var roligast! Tror inte att det var någon som stod då >.<  En hel del bus i snön med pulkaåkning herre på täppan och snögrotts grävning XD Fyllt sjutton har man ju osså hunnit med då på söndagen o alla sjöng kl. 00.02 Dumt att vara för tidigt ute licksom^^

Dagen har väl varit både bra och trist. Ingen skola idag - vi har studiedag.... Kanonkul! Mamma tvingade mig att städa mitt rum - Mindre kul men nu skiner det här vill jag lova! Jag har tilloch med dammtorkat det du Anna! Det är inte ofta det är så här städat säger jag bara :P Kvällen bjuder på scouter o mys med älsklingen som lovat han ska sova här inatt. För att inte tala om de americanska cupcakes som Lillan håller på att baka nu! Jag tror jag avlider bara av lukten!

Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0