duktigt? hmm.....

godagens...
Dagen har flummat sig fram tycker jag. Lite vettigt gjort på kemin vilket är positivt! Tog mig hem efter att ha klivit på trean först hoppat av och gått tillbaka och tog då rätt buss vilket var positivt kände jag! Gjorde en sådan där klassiker att man bara går på en buss och struntar i att kolla om det är 1:an lr 3:an och inser att man tagit fel! >.< Jag har dock bara lyckats göra det en gång förut och då var Anna med så jag skyller på henne ;)
 
Kom hem gjorde ingenting lyckades knåpa lite på talet innan det var träning.  På träningen körde vi en timme styrka i högt tempo då vi skulle hinna med lika mycket på en timme som vi brukar på 1½ = lite dricka pauser :( sedan vart det dans i en timme och sedan cyklen hem igen. Åt mat igen och nu sitter jag och skriver efter en lång dusch. Kommer nog bli klar med mitt tal emorn vilket ju vore super så man han träna lite(!) Sedan måste jag fråga någon som vill rita ett hav åt mig? Jag vågar inte för jag vill inte förstöra bilden.Men nu ska jag vara duktig och träna lite till nationella som vi skulle ha gjort i måndags haha :D
Susssa sött


Kommentarer
Postat av: Anna

som att det var mitt fel?!?! :O se det possetiva! Vi fick lite träning när vi sprang tillbaka för att hinna med 1an..;) hahha

2009-05-12 @ 23:08:38
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0