R.I.P

suck suck suck..... liten del av "att göra" listan avklarad allafall. Nationella och matteprov - done. Nationella gick väl sådär var för trött för att orka bry mig.... Matte provet så skrev emelie av mig och cecilia skrev av emelie >.< smarta tjejer! Neee men det gick bra tillslut, vi svarade på allt men vad gör det när man fattar nada och inte vet vad man håller på med... haha :D

Gick och lade mig jätte tidigt igår för att se om min huvudvärk skulle ge med sig det har den dock inte gjort....  vaknade kl 7 och hade då fått ett sms kl 6 av min kära pojkvän. Förbered dig nu anna. men edvin har dött.... Ingen mer purjolöks älskande marsvin som väcker en på morgonen där han sitter och piper/ skriker för att han inte fått mat på två min.... R.I.P Edvin!


Kommentarer
Postat av: Anna

NEEEEEEEJ!!!!! :'(

2009-05-09 @ 10:12:51
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Lusse

='(

2009-05-09 @ 13:48:52
URL: http://smultronsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0