smart... väldigt smart!

Igår efter nationella var jag lite virrig... Kan inte beskriva det bättre än att jag var väligt emmig och väldigt blond! Jag hade nämligen tänkt skriva klart min estet loggbok och lämna in den. Men tror ni jag kom ihåg det? Neee! Väldigt typiskt mig! Så nu sitter man här på skolan medans alla andra i min klass ligger hemma och sover då vi har "eget arbete" alltså lediga >.< Men är man så dum som jag blir man väckt klockan sju, får åka buss med pojkvännen vid nio och sitta ensam på skolan i tio min medans man konstaterar att man inte kan skriva nått mer och att man bara behöver skriva ut.... Men det är om man är som jag. Funderar på att köpa hem en subway macka till lunch och gå och sola så jag inte ser ut som ett vandrande lik... Det kanske kan lätta upp denna underbara soliga dag!

Sedan ska jag ju på hajk ikväll! vi ska paddla längs ljustorps ån! Kan säkert bli roligt. Men jag tror jag kommer att ha oturen att välta. Det skulle licksom passa in just idag. Får väl hoppas att turen vänder. På fredag ska jag sova hos fredrik och sedan på lördag ska vi på hajk igen! Woho detta gillar vi! Allafall jag! Vi ska ut på underbara rödön och festa på hamburgare och kolla på grottorna! stor succe! vi ska väl även titta till trapperspåret lite. just det på tal om saltlakrits så behöver jag väl nån fråga till på frågeslingan så nu om nån har någon bra fråga så sjung ut! Jag börjar få lite dålig fantasi efter runt 45 frågor! 

Nu ska jag se om skrivaren funkar eller om den dött totalt! Skulle inte förvåna mig om den har dött.
solong

Kommentarer
Postat av: cecilia

en fråga till slingan!! vem är den blondaste människan på alnö?? ahhahahahaha emmma:D

2009-05-20 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0