tiden springer....

och jag står kvar och undrar vart den tar vägen.... Dessa sista veckor i skolan och det är omprov och sista minuten inlämningar, prov och redovisningar och ditt och datt! som tur är ha rman lämnat in allt och ha inget omprov. Jag tycker synd om er som har det för det är tillräckligt mycket att göra ändå! Naturkunskaps provet som är emorn på endast 40 sidor + lindas grejj om evolutionen . För att inte tala om mattehemprovet där jag ska försöka skrapa ihop till ett mvg så får vi se om det inte blir mvg i matte b (!?!) hur nu detta gått till vet jag inte då jag inte ens räknade klart förra kapitlet vi hade prov på.....

 Låter inte mycket när man skriver upp det så här men om man räknar in allt + att det bara är ca 10 dar kvar i skolan så inser man att det är helt otroligt dumt av skolan att lägga så här mycket grejer sent! inser de inte att man börjar bli lite trött och skolless nu när sommaren börjar? Som tur är så har det ju varit lite hajker nu på senare tid. Rödön nu till helgen igen! Bra väder vill vi ha så man bir lite brun och kanske kan bada med vilje för engångs skull och inte för att man ramlat i eller något liknanade >.<

Solong people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0