Ohhh nooo! Not you again^^

såå var det fredag igen.... Har inte haft något att blogga om tycker jag egentligen så det har varit lite dött.... Har dessutom haft ganska mycket att göra då estet projektet skulle vara klart på torsdag och jag hade över halva kvar på onsdag! Jao på onsdag vare scouter och jag anna och lusse var uppe på vinden och kikade. Det har jag drömt om sedan anna och jag hittade luckan när vi städade en torsdag förra vintern.

Sedan var det tal till emorn men vi lyckades övertala honom att vi absolut inte kan köra våra tal utan matilda! Det skulle ju ha varit katastrof! Så vi fick göra idag... Gick jätte bra för oss allehop! BRA jobbat ganget! sedan hade vi detta jobbiga test idag på gympan. Gick väl helt ok. Jag och emelie sprang som en virvelvind!

Nu måste jag tydligen gå och sätta på mig finare kläder för mammas jobbarkompisar kommer på middag... Någon som vill rädda mig från detta hemska öde?

See u!


Kommentarer
Postat av: emelie

Vi sprang som galna indianer på jakt efter en turist :D

2009-05-16 @ 02:18:06
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0