hjärncellernas död!

Vi satt på skolan idag, I tre och en halv timme, och försökte lösa uppgifterna på våran labbrapport. Tre timmar och en halv timme. Vi gjorde tre tal. Det slutade med att Tim och jag kom fram till att vi gjort tal två fel. Därför blev även tal tre fel. Tre och en halv timme och vi fick fram ett rätt svar.

Naturarna på mikael elias börjar bli hjärndöda av den enorma mängd läxor vi har. Dom grillas helt enkelt. Sorgligt men sant. Mina hjärnceller är grillade för länge sedan - jag fattar verkligen inte detta med derivater. Eller joo det gör jag det är kapitlet före det som är bortglömt. inte bra. verkligen inte bra. Och jag orkar inte ens plugga! Ojoj tragiskt liv man har alltså! 

Derivater och Förändrings hastigheter here I come....!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bakgrund :)

2009-11-17 @ 22:05:57
URL: http://maddestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0