Alnöfejd nästa!

Pluggisen i mig börjar sakta men säkert ta sig upp ur dvalan nu. Är nästan där vi ska vara i matte. Ligger inte efter med något, bara fysiken och det är bara nån uppgift så det räknas inte. Och det är klart att jag inte skulle vilja byta klass för allt i världen ( även om jag gärna skulle gå med dig anna ;) ) För våran klass är ju helt underbar. Och det är bara att inse att vi aldrig kommer att bli oss lika igen efter den där galna stockholms resan. En sak till bara: SP släng er i väggen!

Från en sak till en annan. Alnöfejd i helgen! Woho vi tar hem segern i år igen bergis! Men det kan nog bli ganska jobbigt i år utan Peter! Men vi får kämpa på ändå! väskan är nu packad med kläder och mat. Jag kom just på att jag ska ha med mig en termos med varmvatten så jag slipper göra det imorgon bitti >.< Man får inte god mat om man inte är lite fiffig tihi! Har letat min kamera nu i evigheter! Jag hittar den bara inte! Jag tar väl och snor annas bilder helt enkelt!

vi höres helt enkelt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0