får man ha böcker i källaren? :O

Var på bibloteket i torsdags.... Var väldigt duktig och letade upp böckerna jag skulle ha i bibloteks katalogen och gick sedan och letade sedan upp rätt hylla och började leta. Tror ni jag hittar boken? Nee självklart inte. Jag kollade igen i katalogen så att jag letade på rätt ställle. Började leta på hyllan igen. Efter att ha varit duktig i en halvtimme går jag till slut och frågar tanten i hjälp disken. Hon börjar med att säga att den inte är utlånad och att hon ska gå och hämta den ur KÄLLAREN.

Hur kan man på ett biblotek ha böcker i källaren när det klart och tydligt i katalogen över böckerna säger att den ska stå på hylla hce? Helt sjukt! jag ska aldrig mer försöka vara duktig på bibloteket! Utan dom ska få hämta precis alla böcker åt mig! Dom har trots allt betalt för att stå där.  Dessutom är det säkert få människor som frågor dom ändå. SÅ jag ska börja göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0