suck...

Dålig dag idag!
Skit dag helt enkelt!
Började med att skälla ut en lärare tog sedan ut mina aggressioner på fysikboken. Surade halva engelskan på den jävla short storyn och alla djävla ord man inte fattar ett dugg av! Sedan vart det kemilabb.... Sedan gjorde jag lite läxor innan jag åkte hem... Sedan har jag bara suttit och slagit upp massa glosor från den dumma texten... Gloslistan är bara dubbelradig och täcker fem sidor i word. Känns ju awsome!

dessutom börjar man få asmycket att göra! Så det är ju en jätte bra dag att inte göra någonting...

Ska sluta klaga offentligt nu....

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman

klagar med dig emma!

2009-09-22 @ 22:52:59
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0