18 augusti - Mina pengar försvinner...

Jag har just pungat iväg med ytterligare stålar under denna månad som jag inte riktigt vet vart de tar vägen igentligen. De ploppar iväg och försvinner i alla möjliga olika lägen och då menar jag inte att de försvinner ner i spargrisen precis...Igår vare kalender och diverse skolgrejjer och idag tågbiljetter för närmare 1000 kr. Inte Ok igentligen men det är för ett bra ändamål! Jag menar vem vill inte träffa alla underbart folk igen? Det roligaste måste vara att medans jag skrev detta så började Annas och mina POJKAR med stort P att attakera mig igen via facebook.
Lustigt litet sammanträffande...

Nu äre nog sängen som gäller efter ett antal vurper men dock ett stort framsteg vad gällande ett av hoppen. konstigt det där att man efter 6 år av konståkning fortfarande inte kan ett av de grundläggande hoppen. Hmmm...
Gossinassi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0