22 december.

Min förkylning frodas medan jag förtvivlat försöker ge bort den till min pojkvän. Min matteuppgift motarbetar mig verkligen. Inte ens shopping kunde fixa upp humöret. Men shoppa julklappar är nog inte lika upplyftande som att shoppa till sig själv! Pengarna bara försvinner och man får inte ens grejjer själv! Jag har spanat in en supersnygg tröjja på en affär och försökte övertyga mina systrar att köpa den åt mig. Tyvärr lät det inte som att de tänkte köpa den åt mig. Det betyder att då jag kan köpa den själv så kommer den vara slut. Då kommer jag lägga mig ned någonstans och grina!

Nu ska jag bannemig skriva klart matterapporten så att jag får lov snart! Jag har inte ens fått in julkänslan i år. Känns inte roligt. Ska även befinna mig från 5 till halv 8 på gärde ikväll. Det är ju otroligt givande måste jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0