9 december

Jaha... Så börjar man vakna till liv igen då. Pluggade som ett djur inför nationella i tisdags och hoppas verkligen att det gick bra. Men det kan knappast gå sämre än förra året! Dessutom är min nya livsfilosofi "Om man går in för ett IG så kan man inte bli besviken." Det känns verkligen så nu. Tog mig hem igår efter mattelektionen i slutet av dagen, det slutade dock i sängen och med huvudet nere i en hink två gånger så det blev ingen skola idag. Hoppas dock det inte är någon långvarig åkomma jag dragit på mig utan att jag ska kunna vara fit for fight till imorn!

Försökte börja med min uppgift i matte - jag ska bevisa Herons formel för en triangels Area och sedan undersöka om denna kan generaliseras till fyrhörningar. Det finns jätte bra information på internet om detta. Dock är det bra om man förstår nått också har jag insett den senaste timmen...

Svenska Tal (...)
Bioteknik (...)
Astrofysik redovisning(/)
Matte D nationella... (X)
Matte D fördjupning (...)
Rapport seminarium (X)

Kommentarer
Postat av: Erik

Precis! sikta lågt så kan de bara bli bättre :)

2010-12-10 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0