Jisses vad jag är hes!

Dagen har spenderats på gärde. Egen träning från 07.30 till 8.30. Hjälpte sedan Karin att träna en grupp då de andra körde isschow. Åkte hem vid tio och väckte älsklingen som låg hemma i sängen och sov. Skjutsade hem honom och for tillbaka till gärde och hade skridskoskolan. Mina barn har verkligen lärt sig! Stolt kyckling mamma!

Åkte vid tolv fick en välbehövlig lunch på donken och handlade åt mamma medans hon for hem för att hämta betalkortet >.< Har nu även satt upp en hylla till på rummet för alla mina böcker men nu inser jag att de är för många. Jag måste sälja några/ slänga bort dom....

Nu ska jag fortsätta letandet i garderoben efter ett par hängesel byxor till isschowen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har hängselbyxor till salu^^

2010-01-19 @ 12:12:03
Postat av: Lusse

hmm, de där förra var från Lusse...

2010-01-19 @ 12:12:43
URL: http://paperplanes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0