Epic fail!

Kom hem efter en runda på stan, köpte skorna som jag ska få i födelsedags present av min far, lyckades tajma in mig på bussen till alnö tillsammans med fredrik. Kom hem hittade vispad grädde i kylskåpet, slog mig ner med en kopp varm choklad med vispgrädde framför datorn.

Lite batteri, jaa då letar vi sladden då. Men icke. Letade som en mus i ett skafferi i väskan, gick i genom den sorgligt tomma minnesbanken och letade under de högar med kläder som täcker mitt golv. Men icke! Ringde till min desperata mamma som ville åka hem och beordrade henne att stanna kvar på jobbet så jag kunde åka in till stan igen med de otroligt roliga bussarna. Kom till skolan, där de för övrigt ska göra Cambridge Certificate ikväll(!), och tittade in i mitt otroligt ostädade skåp, och såg bara papper.

Döm av min förvåning då jag ringde hem till min syster och frågade om hon inte kunde slänga ett öga på mitt rum om hon såg laddaren. Jodå den ligger här på väskan säger hon då! Suck alltså! En hel eftermiddag bort slösad på bussåkande då man kan plugga! :o

Vart skall världen sluta? >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0