på skolan

jag är så trött att det känns som om jag har två kilo grus i ögonen. jag är på skolan. Jag fattar inte varför. jag är trött på att vänta. Jag orkar helt enkelt inte mer...

Men nog om det. Min pojkvän är orsaken till tröttheten. Han har legat och vridit på sig hela natten. jag har legat tryckt mot väggen. Han har gått i sömnen, pratat och hållit på hela natten. Jag har inte sovit sedan tre ungefär osså upp klockan halv sju.... Verkligen kul. Dessutom börjar jag inte förän halv tolv och går till halv fem. Verkligen en kul dag jag har framför mig! Ska försöka vakna till nu med en andra frukost bestående av en drick yoghurt och en ciabatta. Mums. Tror jag har blivit beroende av cibattan alla fall >-<

adios fiskmås^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0