hos älsklingen

japp så sitter man här då. Själv i ensamheten. Detta kommer sig då jag hellre drog på fysträning och kanske hinna på bio än att skippa den skitjobbiga satans J***A fysen och hinna med på bio. Trots detta så sitter jag nu alltså i älsklingen rum med hans dator helt i mitt våld. Muhhhahahaah. Tro vad jag ska hinna med för roligt medans han är borta. Hmmm.... Tål att tänkas på. Vad tycker ni?

Men den största anledningen till att jag sitter här i ensamheten är att jag försöker våga vägra matten och plugga teori istället men det gick ju sådär eftersom jag inte kom in på sidan^^ Gud vad synd! Dessutom pajjade jag min datasladd i dag >.< Jag tror att jag körde över den med skrivbordsstolen. Allafall så gick den av. Precis längst ut, där alla andra har börjat glapppa....

Jag hade som tur vad den inte inkopplade i datorn (dessutom har jag en känsla att det skulle ha varit svårt att köra över sladden så att den gick av precis där om jag hade haft den i kopplad då jag faktist inte förvarar min dator på golvet.) Men allafall så började den spraka och gnisstra då man tog i den så  jag antar att det inte hade varit särskilt bra för datorn om den suttit kvar.... Lyckades alltså göra något bra för en gångskull. Den ni!

Nu ska jag göra något roligt med datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0