Min skit dag!

Nää men för att bli lite mer seriös har dagen varit så otroligt, jätte, enorm piss! Jag fattar inte att det ska vara så här dåligt! Men vi släpper de negativa känslorna och koncentrerar oss på de positiva! - Ingen gillar gnällspikar!

Linda har skickat tillbaka KRIM rapporten på 20 sid efter två veckor. Bra gjort av henne! Det gick mycket bra är verkligen nöjd. Mitt paket från Lundhags har kommit - ett par shorts med tillhörande tröja. Mycket snygga och bekväma - Tack så hemskt mycket. De har nämligen sponsrat mig med tröjan och rabatt på shortsen till Explorer Belt då de tyckte att det lät så roligt och inspirerande! Ska hitta på något roligt att ge dem när vi åker upp till hösten som tack.

Dessutom har att göra listan i skolan krympt vilket är otroligt skönt.
()Idrottsuppgift
()Matte prov
(X)Fysik prov


Kommentarer
Postat av: Mats

Sponsrad av Lundags det är kred....

2010-06-05 @ 00:42:30
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0