Skit skola!

Jag börjar bli nervös. Dessutom måste jag lugna ned mig. Annars kommer jag skälla ut kontrollanten i eftermiddag om det inte går bra så det bara visslar om det. Dessutom måste jag försöka vara trevlig ikväll på mötet och det kommer ju bra.... Eller?

Dagen har inte börjat så bra. Vi diskuterade med min *host!* Underbara mattelärare om prov, resultat och lektioner i en och en halv timme i morse. Dessutom har jag skällt ut Rektorn på skolan på grund av missvisande fakta då skolan alltid sagt att vi ska få våra datorer men nu ska vi plötsligt betala för den.... Inte bra sa rektorn men ville verkligen inte lova att vi skulle få datorn. Verkligen bra. Dessutom lyckades jag skälla ut Admin precis nu för att han inte kunde plocka fram avtalen för våra datorer. Ursäkta men vart F**N är problemet? Det är väl bara att plocka fram det jävla papperet?

Fasiken det går bara utför för denna skola! Säger bara det - varför började jag här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0