Varför händer allt mig? :o

B örjade i morse då en snubbe på stan började stöta på mig. Han gick på andra sidan gatan och plockade gräs ur skarvarna mellan gatustenarna innan han attakerade mig. Jag som väntade på att fredrik skulle betala parkeringen visste inte vad jag skulle ta vägen. Sedan räddade han mig med ett "älskling ska vi gå" Haahhaha stackars pojk! Ni skulle ha sett hans min >.<

sedan ringde en snubbe alldeles nyss. Han ville göra en undersökning med mig så snäll och hjälpsam som jag är så sa jag ha?!? Sedan sa han vad undersökningen skulle handla om - politik :o Hahahahaha jag och politik det är som katten och råttan - dållig kombination. Har abspolut ingen aning om något om politik och har inget intresse för att skaffa mig någon aning heller. Stackars kille alltså :D


Men han får ju skylla sig själv som ringer till en NV:are! Vem bryr sig om politik när Newton har konstruerat tre lagar? Räcker inte det licksom :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0