15 november

Temvecka på skolan denna vecka. Kunde ju ha varit roligt om skolan kunde vara normal. Först och främst är temat helt konstigt - hållbar utveckling. Jaa visst vi är nv och sp så temat funkar väl helt okey... men då anledningen till temaveckan är "För att de elever som är ambassadörer på skolan inte ska missa en massa lektioner i onödan" och "för att detta uppfyller programmålen" Är ju helt dumt! Hör de inte hur motsägelsefullt detta är?

Om vi nu uppfyller programmålen - får de elever som är ambassadörer IG i nått ämne då? Och när jag blir ombedd att gå hem för att jag ställer dessa frågor med motivationen att jag har dålig attityd till veckan så vet jag inte vad! När dessutom min grupp består av ett gäng mesar och en bitch som ber mig och Emelie att hålla käften så fort vi öppnar munnen för att faktiskt säga något så börjar denna temavecka likna nått ur robinsson eller nått. Helt sjukt!

Vart på så dåligt humör hela dagen, tur att mina barn på skridskoskolan är så underbara att de fick bort mitt dåliga humör! My´s kommentar var sjukt bra! "Emma jag kan göra såna där flygplan nu" - Då menar hon flygskär -.- Så där fick man för att man leker med barnen för att de ska lära sig saker. Men hennes flygplan var ju faktiskt jättefint!

Kommentarer
Postat av: Miss Tilly

Aww tack Emma :) Tur jag har alla vänner som peppar mig till att fortsätta!



Amagad :o vem är bitchen :o kommer till det där mötet imorrn, vågar nog inte hoppa in i en grupp på tematjofset om det är såna attityder..

2010-11-15 @ 21:28:09
URL: http://mstilly.blogg.se/
Postat av: Mats

Du är bäst och du vet det!

2010-11-16 @ 20:51:30
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0