8 november - gårdagen

Suck alltså. Hon som skulle plugga på lovet så att hon slapp göra en massa då skolan startade igen så att hon slapp panik försvann någonstans på stadshuset i lördags natt. Kvar blev en trött emma som drog till åre och inte gjorde någonting. MEN det är bra ibland det också! Ibland så måste man göra ingenting. Fast jag har ju inte varit sysslolös :D Jag har stickat en halsduk, shoppat en klänning en kavaj och ett par skor. Även gullat till mig en superfin julklapp av mormor och morfar!

Dock har jag varit rätt så produktiv idag. Jag har gjort en analysen i svenska som skulle in imorgon på kamratrespons. Den är verkligen inte klar som att jag skulle kunna lämna in den men det behöver den ju inte vara heller = lycklig emma! jag har sökt info om min internationella konflikt som jag ska skriva ut och läsa igenom i morgon. Jag har börjat på ett fysikhem prov och börjat läst på till ett annat. På detta har jag städat åt fiskarna och hunnit träna mina barn på skridskoskolan. De har blivit riktigt duktiga nu, alla kan göra en köttbulle till exempel. Men tillbaka till fysiken! Den tar bannemig alldrig slut! :(

Fysik prov ()
Fysik hemprov()
Svenska analys(/)
Rapport()

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu! Jag har just designat och beställt min nya personliga kalender så att jag ska kunna hålla koll på saker! :)

2010-11-08 @ 20:35:45
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0