12 oktober

har spenderat dagen med att göra precis ingenting. Inte hängt med alls på lektionerna utan bara flummat runt. Ett bra exempel är när jag för ca tio sekunder försökte hänga med på biotekniken. Läraren knäckte ur sig denna mening: " Vet ni varför ni inte har en arm som sticker ut ur pannan?" Återvände mycket snabbt ned i datorn igen och tänkte "näää för jag lyssnar inte!" Började prata med världens bästa anna istället som också fick höra denna mening!

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och plugga lite historia innan det bär av till Gärde för ett ispass. Då detta är avklarat hoppas jag innerligt att min mor har kommit hem så ska vi leta mönster till en klänning. Därefter beger jag mig till min älskling för att övertyga honom att det visst är en bra ide att klippa sig!

Men nej, histora var det visst jag skulle göra. Men det spelar ju ingen roll igentligen för jorden kommer gå under! Det är det enda min astrofysiklärare säger! såå passa er, vi kommer dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0