18 0ktober - från det ena till det andra

Är det inte typiskt att då man är upptagen med nått annat och tappar bort sig. Tex då man skriver en text om sedan tappar ett ord, vad lätt andra tankar kämpar sig upp till ytan? Så är det alltid för mig. Denna gång var det mycket bra. Jag har förlagt ett av mina pandora armband på ett sånt där bra och säkert ställe där man aldrig skulle glömma bort. Nu försöker man här i godanro göra sitt övningsprov i samhälle då man ska ha prov i morn. Mina ögon lämnar skärmen för en kort sekund och hjärnan går på högvarv om talmannen och hur en ny regering tilsätts då tanken "jag kanske ska titta i väskorna där om mitt armband inte är där" ploppar upp ur min hjärna. Så helt lost på regeringen tittar jag i väskorna och hittar så klart mitt armband! Förstå lyckan då alla berlocker från min älskling var på detta armband! Dessutom är ju armbanden inte gratis om jag säger så....

Men fokusera emma fokusera! Det var faktiskt hur tillsätts en ny regering tillsattes du skulle svara på och inte vart ditt försvunna armband var. Världen är hård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0