24 oktober

som så många andra satt jag igår i ca 7 timmar och skrev högskoleprovet. Kan ju jobba lite på mitt logiska tänkande märkte jag ju efter att ha rättat igårkävll, dock är det verkligen ingen fel på min svenska kunde jag kungt konstatera. Dagen till ära har jag spenderat i en helt pluggfri tillvaro. Har dödat några timmar på att träna och att träna. Skillnaden är att en gång tränar jag själv. Den andra gången är jag tränare. Mina barn var så söta idag - första gången de skulle försöka hoppa. Hhahah lite komiskt är det att se men väldigt gulligt.

Jag och min söta mamma har även handlat, besökt arken för att få dödsdomen på akvarievattnet. Och den kom rätt så fort så det blir till att städa mycket där det är väldigt smutsigt tydligen... Men vi har även fikat och haft kvalitetstid. Jag spelade wii och mamma spelade på sin I-phone. Den nya generationens kvalitetstid helt enkelt! Nu ska jag tydligen äta av mammas supergoda kycklinggryta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0