3 september - på tåget.

Har nu precis betalt in mig för internet på tågresan. Ska snart börja använda tiden effektivt genom att arbeta på mitt projektarbete... Får vi väl se hur det går. Är någonstans nedanför söderhamn med två timmar kvar ned till stockholm. Jag fick ett välbehövligt tips av min älskade mamma igår. Hon tipsade om en restaurang som gjorde baguetter. Jag är helt såld detta kommer bli mitt subtitut för subway nu när inte det finns i sundsvall längre. Jag åt en helt underbar macka med kyckling och curry röra och massa sallad på det. Supermätt! Jag ska dessutom få lite utfodring av Mats då jag kommer till huvudstaden innan det blir middag lite senare. Nu ska jag sluta andas curry på min granne och börja jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0