Det är över!

Jag vill härmed meddela att det är slut! Slut mellan mig och fysikboken. Det berrodde inte på dig utan mig. Allt du ville lära mig fastnade helt enkelt inte. Om vi säger så här, jag klarade säkert två uppgifter på provet idag. Av åtta. Så jag är jätte nöjd. Satt och råchansade på resten. Hade en Sandra och en Jesper jämte mig som skrev som idioter. Och där satt jag och fattade nada av det som stod på papperet. Det kändes asbra! Särskilt som jag inte ens klarade första uppgiften. Lite dålig man känner sig.

Nog om min dåliga dag! Min syster yster har skjutit igen! En kalv och en tjur! GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Mats

Tråkigt med provet. Fysik som är kul dessutom men du är bäst ändå du fixar nästa bara formsvacka!

2010-09-17 @ 22:28:54
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0