6 april

Jag älskar onsdagar! Jag har en underbar sovmorgon, få lektioener och så är det scouter på kvällen! YEY.
Morgonen startade bra med en sovmorgon till kl 8 (!) wow licksom. Kände mig totalt utvilad och hoppade ner i köket och svängde ihop en smoothie. Slog sedan på ett avsnitt av Greys anatomy - OMG det var så himla spännande! Jag trodde jag skulle dö! men nog sagt om det så jag inte förstör något för någon! :D

På min gjort lista så kan vi tillägga en redovisning i nanoteknik som gick bättre än förväntat, trots att jag gjorde klart den samma dag... Dålig planering licksom. Nu är det läsning om xenontransplantationer som gäller. Ur en judisk synvinkel ska det dessutom vara!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0