3 februari...dagvill!

snacka om att jag är dagvill. Jag sitter med en kalender framför näsan och kan fortfarande inte inse att det är tredje februari. Om 22 dagar(!) så far jag till USA! :D Min abitiösa plan för dagen var kanske just ambitiös... Jag har bara läst religion. Men då har jag gjort väldigt mycket i relgion å andra sidan. Vad tänker jag för en gångs skull inte tråka ut er med genom att rabbla upp det!

Jobba matte ()
Historia:
- träna inför redovisning (X)
Religion:
Läsa judendomen (X)
Läsa om kristendomen+frågor(X)
Skillnader och likheter mellan judendom, kristendom och islam(X)
Läsa om islam+frågor(X)
Nanoteknik ()
Samhälle ()
Bioteknik
- rapport()
- wikipages ()

Kommentarer
Postat av: MISS TILLY

JAA!! HELT SJUKT :o vi borde få se denna i skolan istället för att vi ska lära oss annat om att det var påhitt från människor. Helt kopierat genom astrologin från egypten :o

2011-02-04 @ 15:23:17
URL: http://mstilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0