15 Januari

Har precis pratat med min pojkvän, de dåliga nyheterna är att han har fått Vinterkräksjukan och att jag fick en puss igår =  Emma kommer antagligen också få vinterkräksjukan. De bra nyheterna är... hmm jaa det finns väl igentligen inga! Kanske att jag förhoppningsvis kan speeda på med lite skolarbeten - men med bakslaget att jag missar en massa skolarbete istället, knivigt.

Kände att detta tillkännagivande tog all min energi, men har jag inte kräkts natten till måndag så är jag en lycklig själ alltså! Jag hoppas på att bli en lycklig själ.

Kommentarer
Postat av: Mats

Det positiva är att du skrivit inlägget från framtiden så du kan ju låta bli att pussa och dessutom lämna in en lottorad om du passade på och kolla tidningen i framtiden :).

2011-01-17 @ 18:37:21
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Mats

test

2011-01-17 @ 20:52:08
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0