18 januari

Ingen kräksjuka tack och lov. Och dessutom det här med att inte hinna göra massa skolarbete, det har jag också tagit itu med nu! Jag har läst massa i historia, bioteknik och i samhälle, gjort läxan i samhälle. Tänkte fortsätta min produktiva bana med lite matte. Matte E om vi ska vara petnoga och de komplexa talen så att vi ligger i fas igen. Sedan ska jag allvarligt talat ställa mig i bostadskö i uppsala och umeå, sedan blire nog chill i dill för att ta i tu med slutuppgiften på projektarbetet i morgon på förmiddagen då det tydligen ska jobbas med sådana saker.

Detta inlägg blev väldigt mycket skola.... Dock så går man ju i skola väldigt länge och har får faktiskt väldigt mycket saker att göra även hemma av sina lärare. För att lämna skolan kan jag berätta att jag tävlar på lördag i uppsala, har sträckt rumpan, att jag har skitdålig kondition, och inte klarar av att åka mitt program på grund av dessa anledningar.

Men nu back to reality och matten...
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0