1 Mars - breakfast time

Har precis klivit upp ur min stora och mycket sköna säng. Frukost doften har börjat spridit sig här i köket - en skramlad ägg som min kära mor har skrapat ihop. Intrycken från gårdagen har nu börjat sjunka in och jag inser hur glad jag är över korten som vi köpte. På de ställen där man kunde göra något extra så stod det fotografer som knäppte kort på en bara man sa till! Vi har helt underbara kort på oss med delfinerna och när vi matade och klappade stingrockor. Vi har bilder då vi mata fåglar ur händerna och vi har bilder på fiskar och hajar som jag tog med en undervattenskamera som kostade skjortan! Men vilka minnen detta kommer bli!

Dagen bjuder på en åktur till epcot, en av fyra av disneys temaparker. Parken är uppdelad i två delar - en äventyrs del med de flesta åkatraktioner och en tema del med olika länder som inspiration. Vi är dock lite osäkra på hur dagen kommer te sig då vi inte vet hur intressant det kommer att bli - men det löser sig säkert mamma säger att "där kan man alla fall dricka öl!" - som sagt det löser sig säkert!

BTW! insåg precis att det är 21 dagar till min födelsedag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0