31 Mars

Första löpturen för i år är avklarad, jag flåsar som en överviktig flodhäst men snart så hurtar man väl runt med världens bästa flås precis som alla andra! Jaa drömma kan man ju alltid göra eller hur :D. Nu återstår att se hur mycket mitt knä protesterar imorgon!

Har även lyckats göra klart den dumma Historia uppgiften tillslut. Har en två sidor lång uppsats om nationalismen precis som hon bett om. Men det var så klar för 5 veckor sedan^^ Kämpa på bra jag licksom! Nu återstår för denna gång en redovisning om solceller i nanoteknik, ett seminarium i religion och bioteknik om djur i människans tjänst och att skriva klart det personliga brevet så att man kanske får ett sommarjobb. Som sagt drömma kan man ju...


Mina drömmars högsta önskan - en advokado på ett snöre :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0