11 maj

Krash boom bang - så tycker min dator för andra gången nu på två dagar. Trots att man säkerhetskopierade i April (?!?) så har man ju hunnit gjort så himla mycket efter det. Dessutom försvann alla mina bilder - puts väck!
Jag har lyssnat på "don't worry - be happy" nu så länge jag att jag nu kommit på ett lösning på mitt störta problem! Min bioteknik rapport som var i princip klar försvann och det gjorde även power pointen som jag utgick ifrån i mitt skrivande - men jag slängde anteckningarna efter redovisningen i återvinngen - hoppas jag allafall! Så nu ska jag springa till skolan imorgon och leta!

Listan krymper! Och den kraschade datorn vägs nästan upp med att jag hade min SISTA - jaa joo jag menar det verkligen! Min SISTA mattegenom gång på gymnasiet idag! Wow vilken känsla! :D

(x) Historia - förintelsen
()Historia - kalla kriget
()Religion - grupparbete
(x)Nanoteknik - artikel
(/)Nanoteknik - presentation + redovisning
(/)Nanoteknik - opponering
(x)Bioteknik - redovisning
(/)Bioteknik - rapport
()Matte - hemprov
()Fysik - prov
()Fysik - seminarium
()Samhälle - mänskliga rättigheter
()Samhälle filmdiskussion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0