28 maj - slå ihjäl dötid ;)

Idag är det bal! Och eftersom jag var ute i så god tid och bokade frisör så är mitt hår redan fixat och det är 2 timmar av dötid kvar att slå ihjäl tills jag ska infinna mig hos min pojkvän för avfärd. Mamma berättade att första transportmedlet dit hade varit helikopter - men så blev det tydligen inte! Det hade varit hur grymt som helst.

Dagarna hit från den 17 maj har varit långa och fyllda av plugg men nu är det över! Vi har haft mösspåtagning och nu är det bara 2 veckor kvar till STUDENTEN! Efter mösspåtagningen blev det grilling med hela klassen hos Emil och sedan utgång på stads! Helt awsome kväll!


Mösspåtagning!

 

Grillning med klassen och sedan utgång på stadshuset!

 

 

Som nämnts tidigare är det bal ikväll och jag bjuder på två förhandstittar
- en på balfrisyren och en på balklänningen.

Förhandstitt på balklänningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0