3 maj

Lång tid nu som gått.
Jag har haft ett underbart lov men nu är man tillbaka i verkligheten. Spenderade tiden hos mormor och morfar kramandes med pelle kanin och ett gulligt o ulligt lamm. Begav mig hemmåt för en underbar kväll med mina tjejjkompisar men nu är man som sagt tillbaka i den bittra verkligeheten.

Om en månad och några få dagar så tar jag studenten. Dock ska det göras minst 13 uppgifter i skolan innan dess, det ska vara bal och det ska vara mösspåtagning, lärarmiddag, hajker, utbildningar och jobb. Mycket ska man hinna med på den korta tid som är kvar. Shit vad lite tid det är kvar! Dessutom för att ytterligare spä på det hela lite är min studentmössa inte färdig och min balklänning är i Kanada i stället för hemma hos mig! Hur illa kan det bli licksom - stava fel på SWEDEN och CANADA ?!?

Akut lista som måste göras!
() Fysik - labbrapport
() Nanoteknik - grupparbete
() Bioteknik - muntlig redovisning
() Bioteknik - rapport
() Religions uppgifter

yey jag kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0