Lååångt....

...Sedan förra gången. Man hinner helt inte med allt som man skulle vilja under dygnets alla timmar. jag röstar för fler timmar på dygnet!

Dock har jag hunnit skaffa mig en ny telefon. Varit på återbjudningar från småttingveckorna. Gjort en liten häxbladning som står o jäser i köket som förhoppningsvis förvandlas till en god glögg. Haft tacos kväll med anna. Gjort en roadtrip till arlandia och sigtuna på en fika resa med mats - fikat intogs på "Tant brun" - väldigt charmigt café! Klarat ännu en tenta - dock med nöd o näppe! Misslyckats med att laga köttbullar och kommit fram till att aldrig mera använda citrongräs i mat. Haft tentamiddagsfirande med anna - klyftpotatis, aioli och tjälknöl på en onsdag. Varit på yoga och insett att det inte är riktigt min grej. Fått godkänt på alla labbrapporter under kemikursen vilket innebär att 10 högskolepoäng är bärgade!

Små guldglimtar av min tillvaro - håll till godo tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Mats

Tack för senast. Du får effektivisera dygnet det har ju 24 timmar och hoppar man över lunchen 25 :). Yoga måsta mebn köra minst tre gånger annars blir det din slutsats.

2011-11-20 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0