Uppsala bo?

Dagarna här i uppsala rullar på, skolan innehåller teoretiska beräkningar för  syrors PH i tetreringskurvor. Buss hem numera på grund av en snuvig näsa och ett förkylningsvirus som min kropp inte vill ta hand om. Har blivit mycket Uppsala aktig av mig då jag springer runt som en tok på centralen precis som alla andra och letar cykeln - Vart ställde jag den nu denna morgon. Det blir värre ju senare man är till bussen vill jag lova. Då man väl hittat den lilla flamman så trampar man hem, däckar i soffan, försöker rycka upp sig för att plugga och i bästa fall laga mat, i värsta fall ta fram en matlåda. 

Men jag säger bara, kolla in listan som krymper alltså! ;) Denna lista innefattar ungefär 160 lästa sidor. Och mer ska det bli + sömn + dusch = Bra morgondag. Detta kallar jag balanserad formel alltså! :D

Föreläsning 1
(X) Läsa

Föreläsning 2
(X) Läsa

Föreläsning 3
(X) Läsa
() Räkna

Föreläsning 4
(X) Läsa

Föreläsning 5
(X) Läsa
() Räkna

Föreläsning 6a
(/) Läsa
() Räkna

Föreläsning 6b
() Läsa

Föreläsning 7

(X) Labbförberedelser
(X)Labbrapport
(X)Labbövningar 1
()Labbövningar 2
()städa

Kommentarer
Postat av: Mats

Kul att du är sysselsatt :).

2011-09-16 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0