Power packar!

Packningen har startat!
Imorgon kl 11:15 får jag nycklarna till rummet. Då sker inflyttningen ca 2 min senare heheh! Jag hoppas verkligen rummet är fint, har pirr i magen allafall.

Om två månader går flyttlasset återigen men denna gång för en längre tid hoppas jag. Ska flytta till norrlandsgårdarnas studentkorridorer istället. Nästa flytt sker förhoppningsvis in i en lägenhet! Dock ska väl alla aspekter av studentlivet upplevas innan man får skaffa eget antar jag.

Besökte mormor och morfar i helgen och träffade även mina kusiner. Roligt att träffa dem mitt i terminen såhär - Ryssland är ju helt klart närmare än Kina helt enkelt.... Min älskade Pelle plupp fick också komma ut o röra på sig lite! Nu Turbo packning igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0