hmm...

Ska det verkligen behöva vara så här? Jag fattar det verkligen inte! Att man ska behöva ha svårt att andas, att inte kunna göra någonting utan att ha med sig näsdukar. Alla förkylningsvirus borde ta semester under sommaren precis som alla andra! Här är man nu - mitt i sommarn, förkyld som en jag vet inte vad! Snuvar, hostar, nyser, snyter, nässpray, kraxande och hes. Låter som en 14 årig kille i målbrottet - KUL. Dessutom ska jag jobba natt hela helgen - det lär ju inte främja min förkylning alls... Nejdå!

Trotsåldern har nog kommit tillbaka också så jag lägger mig i solstolen ändå trots förkylningen och försöker bättra på den obefintliga brännan på kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0