Väntar...

När man går i Väntans tider så får bloggen lida! Jaaa väntan på tenta alltså! Man (läs jag, jag som i emma) får då så mycket annat att tänka på och försöka komma ihåg att det inte görs så mycket annat. Två tentor är nu avklarade varav den ena godkänd. Nu återstår bara att invänta den potentiella första omtentan i mitt liv! Får se hur det går eller om det blir en liten klackspark med nått poäng över godkänt - skulle ju inte sitta fel kan jag meddela! Någongång ska dock vara den fösta för allt!

Livet leker med nystädat rum, nybakta muffins i magen och matlådor i kylskåpet! Två nya kurser börjar även i morgon - Virologi och mikrobiologi. Ska nu vara lite hurtig och titta lite i kursböckerna! Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0