Virrpanna

håhajaja... Denna vecka har kantats av virrigheter från min sida! Måndagen började tex.med att jag missade bussen - detta har aldrig hänt i mitt 20 åriga liv! Alltså klart jag missat bussar men inte då jag har en tid att passa, jag har aldrig varit sen till skolan för att jag missat bussen! Som tur är kom jag inte försent denna gången heller muhahah!

Dagen efter fortsatte virrigheten och jag trodde vi började en halvtimme tidgare än vi gjorde... Också fint eftersom man aldrig börjar xx:45. Det var som att jag behövde väga upp för dagen innan!

Dagen till ära har jag virrat precis hela dagen! Det värsta är att vi labbat och jag tog ständigt fel kemikalier! Bra med organiska lösningmedel o skit dock! Det spelar egentligen inte så stor roll vilken man tar och
labbhandledaren var förvånad över vårt fina
och tydliga resultat! De ska kanske tom skriva om labbhandledningen på grund av mina fel!

Nu hoppas jag denna sista timme på bussen till mormor och morfar går fort! Morgondagen ska spenderas antagligen frysandes i skogen då jag ska jaga älg med fadern min! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0