Terapi ?

Själen behöver en ordentlig kur efter dessa veckor!
 
Gårdagen bjöd på hembjudningar där vi tog emot 8 stycken 1:or och klädde ut dem till grisar. Själv var jag skogsbonde från de norrländska skogarna. Jag vet inte om 1:orna tyckte vi eller de själva var mest pinsamma i sina kläder!
 
Trots att jag suportade anna som skulle vara nykter under kvällen som ansvarig för att ingen av småttingarna som de kallas blev bortappad på stan lyckades jag dricka tillräckligt med vin till middagen för att bli lite småtrött idag - eller så är det helt enkelt för lite att sova 4 timmar! vem vet....?
 
Har kurerat min själ så gott det går här en torsdag då stockholms nation har stor pub - detta resulterar i fest i vartenda hus (minst) öppna fönster och högljudda människor. Dock kan man ju stänga sitt eget fönster så man slipper höra dem! Hemsamiten i mig kommer alltid fram i sådana här tillfällen vilket har resulterat i prydnadsaker, damsugning och tvättning!
 
Nu ska jag snart krypa ned mellan mina nya lakan i sängen! Det bästa är att det är satinlakan så det inte prasslar så dant! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0